Компанія G-Tuning протягом багатьох років професійно займається проектуванням та виробництвом вихлопних систем та комплектуючих до них.

Накопичений досвід  дозволяє нам реалізувати будь-які побажання клієнтів. Наша компанія має унікальне обладнання для виробництва глушників та резонаторів з нержавіючої сталі та титану. Гиб вихлопних труб ми здійснюємо за допомогою трубогибочного верстата з використанням дорну, що забезпечує високу якість згинання без зміни діаметра труби.

Всі наші вироби виготовлені з нержавіючої сталі марки AISI 304.

Кожен компонент проходить ряд тестів та контроль якості перед продажем або встановленням на автомобіль.

Вихлопна система автомобіля

З сучасного двигуна часто досить лише зняти штучні обмеження, закладені із заводу, щоб повністю розкрити можливості навіть абсолютно штатного мотора і досягти цілком відчутного приросту потужності і моменту, що крутить. Вихлопна система з прямоточними каталізаторами, резонаторами та глушниками, продуманими міжтрубними перемичками у багатоциліндрових, особливо V-подібних двигунів, є, поряд з полегшенням впуску та зміною програми роботи двигуна, першим кроком у так званому “Stage 1” рівні технічного тюнінгу двигуна.

Вихлопна система атмосферного (в англомовному світі — naturally aspirated) двигуна вносить чималий внесок у його динамічні характеристики, розподіл потужності та крутного моменту залежно від оборотів колінчастого валу.

Так, тільки вихлопною системою одному й тому ж мотору можна надати зовсім різного характеру: від рівномірної тяги чи не з неодружених обертів до вибухового підхоплення на верхах, чимось схожого на включення турбіни. при повній невиразності в нижньому діапазоні обертів.

Розробка систем випуску відпрацьованих газів.

При глибокому доопрацюванні атмосферного двигуна штатний вихлоп починає буквально душити мотор. Всю вихлопну систему доводиться буквально розробляти наново, враховуючи його нові характеристики та бажаний характер роботи: геометрія випускного колектора, розміри та обсяги прямоточних каталізаторів, середніх та задніх глушників, діаметр та довжини труб та сполучних перемичок між ними. Неправильний розрахунок хоча б одного елемента може звести всю роботу з доведення двигуна нанівець або докорінно змінити його характер. Принцип «що більше – тим краще» у разі атмосферного двигуна не працює, особливо якщо метою є еластичний двигун з широким діапазоном робочих оборотів. У цьому випадку потрібні розуміння процесів, що відбуваються в двигуні і вихлопі, розрахунки і, звичайно ж, досвід.

Важливим фактором при створенні вихлопної системи є і бажаний звук вихлопу. У великих автовиробників, особливо у них заряджених » підрозділів (таких як Quattro GMBH, AMG, BMW M і т.п.), є окремі звукові студії, які займаються виключно налаштуванням звуку вихлопу. При розробці випускної системи з нуля, займатися звуком роботи двигуна також доведеться з нуля, враховуючи нові характеристики двигуна, геометрію та узгодженість усіх компонентів випускної системи. Згадаймо характерний «булькаючий» звук Subaru. Це не особливість роботи оппозитного двигуна (ті ж оппозитні Porsche мають звичний рівний звук роботи), а результат застосування нерівного випускного колектора. І знову потрібні розрахунки та досвід.

Розробка систем випуску відпрацьованих газів для турбованих або вихлопних систем компресорних двигунів значно простіше, ніж для атмосферних. Наявність примусового наддуву нівелює необхідність враховувати такі процеси, як зворотний тиск, а також геометрію та розташування середніх резонаторів та глушників — сама турбіна вже сама собою є досить ефективним глушником. Ключовим стає принцип «чим більше, тим краще», при якому, проте, все ж таки необхідно враховувати геометрію системи хоча б заради звуку вихлопу, на який геометричні розміри застосовуваних компонентів мають безпосередній вплив.